Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 3. března 2017

Někdy jsem nebezpečný víc, než bych chtěl

Jsou chvíle, kdy bych se měl někdy nechat zavřít do ohrady v lese, bez možnosti odejít, ale někdo by mi tam donášel krmení.

Já bych si v klidu čistil hlavu od všeho negativního, čerpal čistou energii a dal si nějak dopořádku své psyché. Nějak se toho sešlo moc a to, co jsem v sobě i trošku dusil z minula se přidalo k flustraci z práce a našich managerů, kteří teď v úterý potřebovali někoho, kdo by jim zatleskal,

Už při jízdě na tuhle akci jsem cítil, že nejsem naladěn na kladnou vlnu a právě tahle jízda ve mě nahlodávala ten zbytek toho dobra, co ve mě byl. Nebýt milé stevardky, která byla současně velice profesionální, tak už bylo zle i na akci, tahle jsem se rozčílil jenom jednou.... Večer to už bylo doma na štamprličku nejsilnější meducíny, kterou jsem doma našel...

Ve čtvrtek jsem jak ten blbec hledal po sobě chyby v aplikování politik na počítače. Ono to totiž nějak fungovalo, ale tím, jak se nasazovala nová verze, tak se to pomalu ale jistě začal obít s tím, co jsem měl nastaveno já. Tedy odpárat kus mého kódu a napsat ho znovu tak, aby na první budově ta konkrétní politika fungovala s novou verzí a naopak to nerozbíjelo budovy další, respektive jejich počítače a konkrétní produkt. Na budově A* se totiž program X používá minimálně, takže jsem mohl testovat na živých datech. Jenomže v pátek mi zavolala holčina, že nemůže najít odkaz na I*M*. Otevřel jsem tedy další politiku, jež zanáší odkazy na webové aplikace na plochu a do start menu a začal sprostě klít, protože chyba, jíž jsem našel byla hodně dlouhodobá a tím pádem mi naskákala na všechny počítače.   Na co ale máme draze koupené programy, když mnohým několik měsíců nechyběly???

Čili, naštvaný na sebe a celé okolí jsem musel pracně vymyslet opravu celé politiky tak, abych nic nerozbil a v pondělí měli všichni vše správně, a do toho mi přišla SMSka, že je můj kočár připraven na odjezd na výstavu a kafárnu.

A tady právě přichází ta část, kdy jsem byl nebezpečný svému okolí naživo, konrétně I*. Sice jsem jí okamžitě zahlásil, že mám dloubací náladu, ale spíše jsem měl říct, že jsem tak psychicky unaven, že štěkám a koušu, že mě nebaví vůbec nic, dokonce i jen obyčejné lehnutí na gauč by mi už nepomohlo.... TO se projevilo při příhodách kolem hledání vstupu do výstavních prostor, jež jsem neznal (strjda vystavoval ve stejné organizaci a stejné budově, ale tahle výstava byla v bočních prostorách). Načutlo mě tam i nějaké to dejavu, a hodně přemýšlím, co všechno z toho mého dejavu byl sen a co skutečnost. Ale holčičky jdoucí proti mě... mohou proti mě chodit stále ty samé???

Pak mi I* odvyprávěla znovu svůj sen (v něm jsem na ni byl hrubý) a já se tam vylhal z jednoho detailu. On je totiž dvojznačný (minimálně) a v mé ne úplně zdravé náladě se mi s ním nechtělo jít ven, protože když bych ho podal blbě, tak bych udělal nejenom nebezpečnou věc, ale i hloupou...