Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 26. března 2017

OMSI: Čas změny nastal!

Čas změny právě nastal" Z mapy Gladbeck jsem odešel (na nějaký ten čásek) a zvlolil mapu, kde jsou nejenom městeské linky, ale i nějaké ty vesnické linky.

Na všdch linkách, které vedou mimo město je vidět, že se na kdejakých spojíéch snaží provozovatelé linek a hlavně plátci dotací uetřit, protože dost linek má povícero konečných a na tu nejvzdálenější se tím pádem jezdí jen někdy.

Proto jsem zvolil opačný gard, a jedu z této nejvzdálenější konečné až do města.



Od doby natočení linky 450 jsem ji jel někjolikrát a jsem vždy spokojen, tedy až na to jedno jediné místo, kdy mám problém se vejít do uliček. Ale už jsem si na to vzal kratší autobus než co má v tomto videu, takže to jde lépe :-)