Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 9. března 2017

OMSI: Průzkum kolejí v Gladbecku (2.)

Dnes jsem si dovolil zveřejnit druhý a současně poslední pokus o prozkoumávání kolejí na mapě Gladbeck ve verzi 6.0.3, co je verze v pořadí třetí nejmladší od aktuální verze mapy.

Minuatura se mi "nalosovala" taková, že zrovna není vidět z kolejí ani ten pověstný nýt zatlučený do pražce :-)



Každopádně si mi povedlo natočit ve výsledku asi nejnudnější video, i když pro mě bude mít vzpomínkovou hodnotu, z výzkumů, vzrušení  a tak.

Jinak jsem od natočení videa do dnešního dne provedl ještě asi tři pokusy o uběhání linky U35, zkusil jsem ji dokonce projet i s UNI-TRAMvají, abych zjistil, že zastávku, jíž jsem označil pořadovým číslem "nula" přeci jen projet lze....