Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 2. prosince 2017

Dlouho nebyl příspěvek mimo OMSI...

Právě skončil měsíc inventur, které v našich budovách děláme v tento čas pravidelně, a tak mám trošku čas zase začít žít, respektive i psát do blogu (v podstatě celý listopad strkám příspěvky do blogu zpětně)

Přemýšlím, co všechno jsem prožil a co by za ten listopad stálo za zaznamenání do budoucna (minimálně pro mě, až to tu budu číst jako vousatý dědek). Kdybych zaznamenával denně, tak asi toho bude víc, ale takhle z pohledu do zpětna?

A tak v podstatě mám jen tři body.

První, o kterém jsem tu už psal 16. listopadu bylo plavání s kamarádkou. Nikdy bych neřekl, že se propracuji až k fázi plavání tak brzy. Plavky jsem si kupoval už déle jak rok, sice ne moc aktivně ....

Druhý, který se povedl spíše jen kamarádce I* je sen, kdy potkala malou holčičku, což byl jedním s cílů, kterým měla projít, avšak sen končil přesně v tom rozhodujícím okamžiku, který by ukázal celou pravdu, ale i tak - kdyby sen nikdy nepokračoval, byl by to suprový sen, narozdíl od toho, co se kamarádce dříve.

Jenomže jsem trouba, a tuto možnost nepokračování ve snu jí nenabídl, tudíž její podvědomí chtělo pokračování. A zde se větví dvě teorie - buďto to pokračování snu udělalo "jen" podvědomí, nebo v tom měly prsty i "kosmické" síly.

A to je třetí bod, se kterým se trápím. Trošku trápím.... do úterka, kdy předestřu v kafárně s I* všechny varianty, na které jsem do této chvíle přišel a co mi má dlouhodobá paměť uvolnila zpět. Ale určité paralery mě v první vteřině polekaly, to přiznávám už nyní a podobně to bude i v to úterý

Vlastně mám i bod čtvrtý - Kamarád Z* se snad už konečně definitivně rozešel s A*. Na facebooku jsem v ten čas viděl hlášku na stránce Sarkasmu:

ONA: Nikdy už nenajdeš takovou, jako jsem já!
ON: To doufám.

A opětovně se mohu podivovat nad načasováním, protože přišla na FB přesně v tu chvíli, kdy už jsem tomuto rozchodu uvěřil...