Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 3. prosince 2017

OMSI2: Noční linka na GG

V rámci jízd pro sérii "Jedna linka z jedné mapy"  jsem se prokousal (v abecedním pořadí s vynecháním čerstvých speciálek) až na mapu Great Grundorf, kde jsem ale začal hledat linku, kterou bych natočil a los padl na třicetiminutovou linku jezdící v noci.

A protože jsem měl s touto linkou před lety zážitek s přeplněním autobusu, zkusil jsem si vzít kloubový autobus a nastavil hru tak, jak jsem si myslel, že jsem jí měl tehdy nastavenou. Noční linky totiž na mnoha mapách dopadají tak, že s nimi jezdí malounko lidí, nebo dokonce nikdo...



Linka mě bavila tak, že jsem nakonec natočil oba směry, takže místo 30 minutového videa vzniklo hodinové... Když už nic jiného tak se na videu ukázalo, že oba směry jsem se musel s kloubovým autobusem docela honit, navíc kruhový objezd nad dálnicí nebylo úplně pohodové projet. Ale dal jsem to bez toho, aby cestující nadávali...