Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 14. prosince 2017

OMSI2: Výzva na sněhu - díl 2. - Toho bohdá nebude, abych to nesjel!!!

Před pár dny jsem dal ven výzvu (OMSI2: Výzva . jízda na sněhu) a neskutečně mě štvalo, že jsem nebyl schopen s kloubovou Karosou sjet kopec, když mi to s jinými kloubovými autobusy, docela šlo. To slovo "docela" je na místě, protože i při to, že jsem ten sjezd označil za dobrý, tak ve skutečnosti tak dobrý nebyl, protože bych utrpěl drobné škrábance, jak jsem zjistil při dodatečném shlédnutí celého záznamu...

Ale požád tu byla ta Karosa, která mě, čecha, štvala nejvíce - nedokázat sjet s českým autobusem?!?

Dal jsem se proto do toho znovu....



A ejhle ono ro šlo :-)

Ostatně proč by nešlo, když jsem při tom dodatečném sledování jednoznačně viděl to, co už jsem tušil. Problémem je totiž nejenom rychlost, ale také to, jak neztrácet při brždění příliš vzduchu. Takže když se podíváte na dnešní video znovu, tak je právě to vbrzdění vidět v obou pokusech, neboť v obou se snažím jet mezi 20-30km