Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 27. prosince 2017

OMSI2: Tak jsem se vyvztekal na Mainzu

Vždy, když nějaké video musím točit vícekrát (aktuální rekord je osm pokusů na linku 452 v Lemmentalu), tak si říkám, jestli to mám zapotřebí. A tak i proto jsem linku 69 na Mainzu točil jen 2x, přestože ani s druhým pokusem nejsem spokojen....

Můžu si za to ale sám, když tu linku předvádím s originálním autobusem patřícím k mapě, o němž vím, že mouchy má (hlavně tedy ta bláznivá kasa)  alinku točím  při duševní nepohodě, což platilo o prvním pokusu...

Každopádně Mainz je na pokoukání docela hezká a díky lince 68 i rozsáhlá mapa, při níž se zhruba 100 minut vozíte, tak linka 69 če časově přesně na druhé straně spektra, protože půlkolo trvá jen deset minut. Ale také se povozíte na různých typech silnic...

A tak se na videjko podívejte a můžete počítač chyby hry a chyby moje. Já to nepočítal, takže Vám správný výsledek neřeknu :-)



Tak snad se video aspoň trošku líbilo :-)