Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 24. prosince 2017

OMSI2: Včerejší video

Dneska sice vyšlo nové video, ale já se z určitých důvodu vrátím ke včerejšímu. Na tento sváteční týden jsem totiž připravil několikero videí, protože byl čas je nastříhat a také někteří moji odběratelé už mají prázdniny a tím pádem (možná) více času na sledování

Dneska jsme se v sérii "Jedna linka z jedné mapy" už propracovali na písmenko "L", což znamenalo mapu Lemmental. Zde jezdí linky 450-459 a já měl natočené 450,451,451 a 458, takže mi jako dobrá volba připadala linka 459, abych měl linky točené aspoň trochu logicky. Ale je tu i pohled jiný, a to ten, že se relativně rychle dostaneme mimo město a do vísky, kde máme konečnou, to není moc daleko. Navíc tam máme u jednu záludnost, což je sjezd serpentinami



A tak jsem si na to vzal český autobus s dostačující kapacitou a vyjel. No a samozřejmě - musela mi zazlobit aspoň kasa a hned několikrát... jinak ale jízda byla pohoda a ten slalom se dal přežít, protože byl krátký :-)