Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 13. května 2018

OMSI2: Bolení zoubků při natáčení v Berlíně

Existují věci, které se obyčejným lidem nestávají, ale mě se stanou spolehlivě. Typickým příkladem budiž bolení zubů, které přichází v nevhodné okamžiky.. Naštěstí mohu konstatovat, že se mim to stávalo u mého aktuálně již předpředchozího zubaře, ale tohle video vzniklo už za mé předchozí zubařky, ale vzbudil se zub,  který mi ještě neopravovala.

Prostě a krásně - točím si video, a po prvních patnácti minutách už vím, že je zle, zkoušel jsem si nenápadně ten váček vymačknout , což se mi částečně povedlo a pak hodně dezinfikovat, le to ve videu nebylo slyšet.

Jenomže ve videu vzniklo dlouhé ticho...



No a protože toto video je z července 2017 a bylo dlouho uloženo v šuplíku, tak dodám, že daný zub musel jít nakonec ven a má předchozí zubařka ohlásila odchod do důchodu, takže mě čekalo hledání dalšího zubaře, jež naštěstí skončilo tak, že její nástupkyně v ordinaci si mě vzala...