Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 3. května 2018

OMSI2: Jízda se závěrečnou hudební složkou (4 ebs)

Mám nějakou zvláštní náladu, kdy mě baví jen spát a zapomínat na všechny ústrky které se děly mě,  případně "jen" kolem mě.

A když pak tak trošku omylem našel nějakou hudbu na Youtube, kterou lze znovu použít, tak už nebylo daleko k tomu, abych tu hudbu použil. Akorát to chtělo k tomu něco málo natočit.

Tím, že byla na řadě linka 4 na Eberlinské straně, tak to odnesla ona. V průběhu průjezdu trasou jsem  nějaké záběry už točil s tím, že je pak použiji. Trochu jsem se bál, že mi materiál časově nevyjde, ale nakonec jsem ještě musel nějaké záběry vystřihnout a zahodit.

Výsledek je tedy zde:



Mám schovaný odkaz na tu poslední část, a už mi stihla párkrát pomoci. A když natočím videa s Oldtmer či Konstalkou, tedy se dvěma starými tramvajemi, tak to bude také dostatečně dobré. Zvlášť když to natočím s láskou a úctou....