Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 29. května 2018

Točení volantem v OMSI2 pokračuje

Tak, jako jsem točil volantem na lince 17 na mapě Baumgarden, tak jsem si užíval dneska na lince 28, kdy jsem bodem v náhledu videa projel celkem čtyřikrát, přičemž za tímto bodem následovala série dvou křižovatek a já musel vědět, co zrovna obsluhuji. Ale dal jsem to v pohodě.



Ono by ostatně bylo zajímavé sledovat, zdali by vše, jak funguje zde na mapě, fungovalo ve skutečném městečku, protože na můj vkus byl zájem cestujících docela velký, zvlášť když si představím, že linka 28 jezdila v taktu nějakých dvaceti minut. Jako ano, v létě s turisty to ještě asi uvěřitelné je, případně se školáky v čase, kdy končí či začíná škola. Ale v zimě? To jedno místo u zastávky Kirchen nechci vidět v zimě - stoupák jak blázen, tam když to namrzne ... :-(