Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 26. května 2018

OMSI2: Poslední tramvajová linka na mapě EBS+SCH

Kdo četl příspěvek Pláč nad neuskutečněním šotoušením, může tušit, že zkusmo plánované video, kdy bych si vzal tu nejstarší KT4, co jde v OMSI "vyhrabat" a pak udělal prostřih na palubovku originálního prototypu, tak to by bylo fakt super.

Leč nepovedlo se...

Byl jsem z toho dost na větvi a zkoušel hledat na všemožných fórech  nějakou úplně novou tramvaj do OMSI, která by šla rozumně ovládat, ale nenašel jsem. A pak jsem nějakým omylem kliknul na link na původní AEG Oldtimer, abych zjistil, že je venku nová verze, ale jaká!!!

Brečel jsem štěstím a brečím znovu i teď, když píšu tento záznam, protože to osudné ukliknutí se mi snad musel provést můj anděl strážný, který chtěl, abych nebyl smutný. Než jsem ale tramvaj dotlačil na startovní pozici, tak to bylo taky něco, ale to uvidíte v některém příštím videu, kam dám všechny záběry z výjezdu včetně dodatečného komentáře, zde ve videu je hodně málo ukázek.

Jaké to štěstí pro vznik videa, že na linku 1 v Eberlinsee je takový dlouhý nájezd, protože jsem se zvládl nejenom dát dohromady pro komentář, ale přeci jen i natočit nějaké slušné záběry zvenčí,  které bych za plné jízdy bez střihání do videa nedokázal udělat. Tedy možná dokázal, ale ta krása by tam nebyla...

A pak už jen využít dosud nepoužité záběry ze staršího Eberlinsee s "exotickými" tramvajemi a dát tomu ve střihu nějakou fazónu :-)


x