Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 10. května 2018

OMSI2: Konstalka na EBS+SCH (linka 3 EBS)

Nějak mě začalo bavit točit videa s hudbou a současně jsem chtěl překvapit kamarádku I*,  takže u toho vzniklo tohle videjko.



Nájezd na linku vznikl prapůvodně z mojí chyby, kdy jsem se při startování OMSI a spawnutí tramvaje nesoustředil a prsknul jsem ji na konečnou linky 2. Nevím na co jsem myslel, ale protože máme v práci potíže kolem klimatizací, tak se snad ani nedivím. Pustil jsem si ptoto muziku, kterou mám pro svá videa a ajehle, jedna skladba mi přesně pasovala na rychlou jízdu, kterou jsem dělal v jednom z mezizastávkovém úseku. Na rozjezd ze zastávky Tallmanstrasse se už moc nehodila, přeci jen než se Konstalka rozjede...

Ve videu se také jasně ukázalo, že jet bez přípravy se nemá ani známá linka, zvlášť pokud si nejste jisti, co vám přinesla do mapy nějaké ta aktualizace. A mě přinesla hned několik překvapení, ale ne o všech mluvím, neboli ne všechny stály za komentář....