Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. května 2018

OMSI2: Kam zmizelo to video?!?

Existují věci mezi nebem a zemí a tohle je jedna z nichh.

Video z mapy Ebstein jsem točil naněkolikrát, protože - jak je vidět v prvních sedmi minutách videa - se mi video zasekávalo na jedné konkrétní křižovatce a to hodně mockrát za sebou. Pak se mi to povedlo na zkoušku natočit, ale beze zvuku. Zajásal jsem a natočil si to hezky pěkně celé i s komentářem a bonusy z jízdy zpět, ale tohleto videjko je prostě nenalezitelné.

Takže jsem byl nucen vzít všechna vadná videa a ustříhat z nich něco použitelného a komentář dodatečně namluvil do Audacity, sestřihat... A až když bylo video hotovo, tak jsem omylem našel onen bonus, ale už jsem ho nakonec do videa nepřidal...



Co mě těší je to, že jsem si dokázal rozpohybovat nápis "porucha". Původně jsem to chtěl udělat tak, jako to má Česká televize, kdy se ji v tomto nápisu jedno písmenko chová tak, že poblikává jako rozbitá zářivka, ale nebylo to ono... :-)