Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 24. července 2018

Drobná změna

Oproti včerejšku tu máme dvě změny: Podezřele se potím, jak nikdy v životě (kdy u toho nejím prášky či dokonce antibiotika), ale co už.

Druhou změnou je to, že v mém věku mám, konečně, vlastní (soukromý)notebook a hlavně úplně nový. Jako ano, pracovních notebooků jsem si užíval dost a dost, ba i vlastní notebook jsem měl, ale byl to kousek z druhé ruky, tedy v tom lepším případě. No a protože jsem si koupil notebook z kategorie herních, budu si na něj moci dát stříhací SW a nebude se mi hřát jak blázen při vytváření něčeho složitějšího, či dokonce jen při vytváření konečného souboru s videem.

Jen je otázkou, jestli při tom všem zmatku si ho stihnu připravit už na letošní tábor spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje....