Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 8. července 2018

OMSI2: Co natočit na poslední chvilku?

(technická poznámka: příspěvek byl do nedělního data a času dopsán dodatečně)

To tak bývá, když pomáháte kamarádům na všech frontách a pak opomenete to, že nemáte natočené video na neděli a do konce dne zbývají čtyři hodiny. A vy jste zvadlí, stahaní... A do toho ještě přibudou dva úkoly, jež šly vyřešit slovně, ale zase o kousek můj čas zkracovaly. Naštěstí existovala mapa, kterou jsem ani netočil, ani nepředtáčel.

Přímý přenos jsem zahájil zhruba ve 22 hodin a dopadlo to tak, jak jsem si myslel už dopředu. Neměl jsem už sílu mluvit, takže komentář šel do kytek zcela očekávatelně, ostatně posuďte sami.



Ve videu jsou dvě havárky a ta druhá jde jednoznačně za mnou, protože to bylo nepozorností z únavy. Říká se, že když takovou únavu cítíte, tak ani nemáte vyjížděn v reálné situaci na silnici. Mě to simulátor ukázal jasně. Ano, zdánlivě to bylo jen z nesoustředění, protože ve videu říkám, že jsem přemýšlel nad něčím jiným, ale to je jen zástupný důvod...