Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. července 2018

OMSI2: Vídeň za patnáct!

V dnešním videu jsem si projel placený addon Víden, protože spadl do relativně velké slevy, zaplatil jsem 15€ a těšil jsem se, že si z mapy vyzobnu tramvaj a budu tak mít další vozítko do sbírky.

(a ono nasadit napřímo na Eberlinsee nejde, jak už jsem stihl zkusit) ale to je jiná pohádka, která se snad vyvine do dobrého konce)

Každopádně tentokrát jsem si mapu Vídně pro jistotu projel, protože jsem tušil, že venkovských konečných bude povícero (a bylo) no a abych si to usnadnil a hlavně urychlil , tak jsem hned z testů si odteleportoval autobus na start, posunul si zpět čas a jal se natáčet video.

Hned dva roblémy mě ale vypekly. První byl ten, že mi autobus v rámci teleportu chcípnul a já si vůbec nejsem vědom, kdy se mi to stalo, proto úvodní zmatky. V následku toho je první odlepení pomalé, když mi navíc i chyběl vzduch....

To druhé pak nechápu vůbec, protože jsem naboural do něčeho neviditelného, takže z jízdy s odpočítávanými srážkami a škrábanci nebylo opět nic...



Mapu nehudnotím pozitivně ani negativně, byla připravována v době, kdy existovalo OMSI1 a OMSI2 bylo silně ve vývoji, takže některé věci jsou prostě udělány tak, jak jsou udělány...