Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 25. července 2018

Střílečka Destiny 2

Tak opět video a opět to není ze hry OMSI, ale ze střílecí hry.

A jako již tradičně mám problém, protože jsem byl původně "donucen" kamarády zaplatit tuhle hru, ale kupodivu mě zaujala a začal jsem ji hrát i sám, tedy do doby, než jsem se dostal na svoje postřehové maximum a na další mise potřebuji kamarády. A ti, jako obvykle, nejsou, protože mezitím hru přestali hrát, či ji "jen" odsunuli do pozadí.

Je to už kolikátá hra u které se mi toto stalo a skoro mám dojem, že bych asi měl po některých svých kamarádech  chtít jednou něco proplatit, protože situace, kdy hrajete hru pět minut, aby se zjistilo, že je hrozná, vás v některých případech stojí i 30€...

Jak jsem pal výše, to ale není tento případ.

Něco málo bližšího ke hře říkám v průběhu videa.



Myslím si, že grafika je na vynikající úrovni,  tak se snad dohodnu s kamarády, abychom s ke hře vrátili...