Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 23. ledna 2019

Improvizace v OMSI....

Naprosto mi nefunguje střih videí a tak musím improvizovat a vyrábět videa ve stylu přímý přenos, anebo natočit celé video bez přerušení A i to se nedaří.

Ono taky musíte mít námět a když nemáte ani to, nebo se "to" nedaří zprovoznit, tak improvizujete při improvizaci :-)

Takže jsem zplodil přímý přenos,  který se ale odvysílal v úterý v noci "do zdi", takže ho všichni diváci uvidí až ze záznamu. Taky skvělá chyba....

A tak jsem si odimprovizoval celkem tři mapy do tohoto "live" videa, přičemž prostředním jsem si sebral jeden námět na klasické video a i třetí mapa by šla použít do extra letsplay videa



Ale co už. Pozornější divám si určitě povšiml, že na první mapě nejsem v pohodě a dělám dost chyb, ba až přespříliš, v půlce druhé mapy jsem vyrušen a ve videu to je slyšet, a tak až při poslední mapě jsem v pohodě. Jenže to jsem pro změnu začal usínat.

Ach jo...

PS A ještě jsem dal blbě datum na zveřejnění tohoto videa, málem se dnes nezveřejnilo