Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 15. ledna 2019

Shrnutí uplynulého týdne (2/2019)

Dívám se, už hodně pozdě na tento, zatím ještě nenapsaný příspěvek, jež už měl být průběžně psán devět dnů, a přemýšlím, co v tomto již dva dny skončeném týdnu bylo za dění.

A to je problém, protože jsem si tyhle souhrny chtěl psát proto, abych dodatečně na konci týdne viděl, jestli ten problém byl malicherný, anebo jestli přetrval déle.

Celý týden byl lehce hektický, ale oproti tomu, co bylo minulý týden, to byla procházka růžovým sadem. Průšvihem bylo to, že jsem projel dvě videokonference, jednu v úterý a jednu v pátek, tedy ve dny, kdy by měl být o fous větší klid než třeba v pondělí, jež bývá problémový nejvíce. Inu víkend se na technice podepisuje...

A tak asi mohu rovnou skočit do svého průšvihu, kdy se mi podařilo zveřejnit video, kde byl použit model autobusu, jehož legálnost byla zpochybněna už dokonce 45 před zveřejněním. Nrž jsem se přesvědčil, že je nelegální, shlédlo jej přes 50 lidí.

S tím videem jsem si hrál od pondělního večera, v úterý bylo natočeno ... ale do středy jsem to nezvládl dát (více viz: OMSI2: Pýcha a zaslepenost předchází pád.). Každopádně se to se mnou vleklo i v sobotu a neděli (viz: OMSI2: Omlouva za...), kdy jsem nebyl schopen reálně fungovat na sto procent. Takže mi to pokazilo i RVHP, na které jsem mohl přijít i později, než se mi přijít podařilo - i to natočení omluvy mě stálo čas podezřele velký - a to jsem ho přitom natočil napoprvé po nějaké té přípravě, kterou ale do toho podezřele velkého času nepočítám. Zjevně jsem se někde zasekl či co... A tak jsem si to třikrát raději poslechl a zdálo se to být dobré, jenže podle reakcí publika, jež mi nepíše do komentářů ale mluví se mnou napřímo, tam prostě jsou problémy.

Ale lépe to neumím.

Na RVHP se rozjížděla nová hra, ale v níž už jsem měl z prosince 2016 postavu, takže pro mě je to hra staronová :-)

Jinak mi přišla výplata za prosinec a asi jsem zlobil - v určitých kolonkách se čísla blížila nule, nebo rovnou byla nulová...