Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 9. ledna 2019

OMSI2: Ztráta romantiky

V tomto týdnu jsem nějak nestíhal a to mi přitom přišlo, že nedělám nějaké věci navíc, jen mi prostě utíkal čas. Alespoň tak mi to připadalo.

každopádně když v úterý večer zjistíte, že nemáte nic připraveno, tak pak zkoušíte leccos. Mě napadlo zkusit zase nějaký ten návrat a tím pádem bylo hotovo, protože tuhle novou verzi jsem už měl dávno staženu. Byl tedy čas provést vyzkoušení



Jenomže mě srdce, konkrétně ta část, která má rada romantiku krvácelo, protože jako ano, je hezké udělat zkapacitnění tratě (a další úpravy), ale bohužel zrušení mnoha jednosměrných úseků zabilo právě tu romantiku a také současně úseky, kde i troška adrenalinu byla, když nebylo jasné, zda jede něco proti.

O to víc mě mrzí, že nebyla dotažena slibovaná tramvajová linka č. 8, která má koleje nataženy docela do daleka, jenže tam není ani provizorní smyčka pro návrat...

Prostě a krásně - mám schované soubory starší verze mapy, takže poprvé a bez pardonu si nechám starší verzi mapy.