Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 30. ledna 2019

Bus Simulátor 18: Havárky, havárky, havárky....

U dnešního videa si připadám, jako v jistém již skoro kultovním snímku, kde vyšetřujícímu detektivovi je ukazována kachní farma a jeho průvodce postupně ukazuje výběhy a říká: "kachny, kachny, kachny, ...)

Já bych takto mohl říkat slovo "havárie", protože na konci videa jsem si vědom dvou srážek, ale hra mi napočítala čtyři. Tu jednu si dovedu vysvětlit, protože tam jsem ťuknul 2x za sebou v jedné uličcce na asi 10 metrech... No, já sám si video budu muset prohlédnout znovu, kde mi unikla ta poslední...

Ono těch havárií bylo víc, protože první notebook se při pokusu střihat málem roztekl, jak hodně žhavil (nakonec to přežil ve zdraví), druhý notebook střihal video v plné kvalitě tři dny a i tak v určitém úseku chyběl buď obraz, nebo v dalším zvuk. Takže jsem tvrdě snižoval kvalitu videa a zkoušel oba notebooky (svůj prastarý a svůj nový), až se chytil ten starší. Je vidět, že jsem ho měl vyladěný dobře. Škoda, že odchází mechanicky (zapínám ho externím vypínačem, nefunguje touchpad, atd.) ...

Ale jako jo, projel jsem si linku č.2, jež vede okrajovými částmi mapy, které vypadají jako okraj Českého Ráje, takže jsem se kochal.



Jen se bojím jedné věci - jestli jsem neviděl blbě a ... :-)