Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 28. ledna 2019

Shrnutí uplynulého týdne (4/2019)

Popsat právě uplynulý týden z mého pohledu bude velice jednoduché, protože na politické scéně se připravují volby do evropského parlamentu a u nás v práci to běží relativně normálně...
A tak mohu proskočit až do středy, kdy jsem očekávatelně zjistil, že se střih videa nepovedl a tak jsem hodně přemýšlel, co s tím a nakonec natočil "live", který ale vlastně jako live nebyl, protože jsem udělal chybu. A obávám se, že jsem ji podvědomě udělal schválně. (Improvizace v OMSI....)

Zkusil jsem se v rámci livestreamu nějak uklidnit, což díky tomu že nebyli diváci šlo dobře a už jsem relativně srovnaný v chuti natáčet, ale ještě nejsem srovnaný v komentářích, což pro změnu ukázala neděle - o ní ale níže...

Ve čtvrtek byla opět kafárna s kamarádkou, která v rámci našich seancí nad sny a děním probíhá už několik  let. A jak už to tak bývá, "žákyně" pochopila to, co už říkám delší dobu - kdy žák překonal učitele a je čas jít dál, bez toho učitele. Nu, jsem zvědav na další kafárnu :-) Já si připadám, jako už mnohokrát, jako učitel na prvním stupni školy, který naučil své žáky to, co měl, ale žáci dychtí po dalším vědění, které jim už on nedá. Ano, teoreticky by mohl, pokud je v tom oboru vzdělán :-)

A co tedy dodat? V neděli jsem nešel na RVHP a natočil dodatečně nedělní video a stihl i přestříhat video na nejbližší novou středu. ( OMSI2: Pět minut po dvanácté) A pak prospal závody v biatlonu mužů, nějak to na mě dolehlo.

Samozřejmě to pak mělo důsledek, že se mi nechtělo spát v noci, ale donutil jsem se a do práce vstal občerstven. Ale o tom snad příště...