Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 19. dubna 2019

OMSI2: Jeden opravený soubor a hned takové výsledky?

Občas bývám překvapen, když jedním souborem opravím dvě chyby

HOF soubor, tedy soubor, který by měl oficiálně pouze obsahovat seřazené hlášení zastávek, a to jak textově tak zvukově. Dále by měl ukazovat, kde hledat cedule, pokud autobus nemá elektronická tabla jako zde na naší tramvaji



Hrál jsem si s tím, aby mi starší cedulové tramvaje mi ukazovaly na rozumný adresář, cedulky jsem si vyrobil , a pak jsem asi nadesetkrát připravoval hlášení zvuková. A když už jsem je měl, zkusil jsem přijít na záhadu cestujících, kteří jedou v tramvaji jen jednu zastávku. Kdysi jsem o tom na německém OMSI fóru četl článek...

Stačilo porovnat Eberlinsee a Tatry, pak si poslechnout jednu větu od autora mapy Bratislava ("když jsem měl na mapě jen linku 13, tak mi to taky dělalo") a pak už jsem si dal dvě a dvě dohromady. Ostatně jste si to poslechli na konci videa :-)