Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 25. dubna 2019

OMSI2: ŠL11 na Vysokých Tatrách

Manuální řazení s povinným promačkáváním tlačítka spojky je ZLO!

Celý problém je v tom, že jsem si ke hře OMSI pořídil volant, ale jenom se dvěma pedály, tudíž při manuálním řazení musím šmatlat po klávesnici.
Některé autobusy mají udělané to, že si spojku "mačkají" samy, což ale bohužel není případ autobusů ŠL11 a ŠD11.

Sice jsem to s touto kombinací zkoušel, ale klel jsem u toho jak pohan, protože na svém stole nemám moc místa, takže když si před sebe dám na stůl volant, tak už musím dát klávesnici za volant, no a teď se trefte na tlačítko.

Měl jsem tedy dvě možnosti. buďto se povrtat ve sktiptech, a to tlačítko na spojku zatumatizovat (kdysi jsem na to viděl návod) anebo si do autobusu dodefinovat automatickou převodovku.



Zvolil jsem druhou možnost, proto video dopadlo asi nejlépe, jak mohlo...