Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 14. dubna 2019

Warszawa 149 line: 149 Górczewska → Groty

Jedna z map, kterou jsem si pořídil kvůli objektům, které si z této mapy vypůjčili jiní tvůrcové... To je případ jednoduché mapy "Warszawa 149"

A tak jsem si ji zkusil zajet..



Dopadlo to samozřejmě všelijak, protože hned na počátku jsem neúplně doťuknul IBIS, takže se mi špatně propsal cíl na tabla, což je ostatně vidět i v náhledu tohoto videa. Protože se mi to stalo už vícekrát, naštěstí velmi často mimo video, tak to znamená, že se na to budu muset soustředit. Kdyby se mi to dělo na jednom druhu IBISu, například na tom polském, tak by se dalo uvažovat jak o nešikovnosti, tak i o možné chybě ve skriptech autobusu, ale takhle...

Kupodivu jsem linku projel i s cestujícími a měl jsem i výsledovku, tak to znamenalo, že jsem nezkazil úplně všechno. I když - mluvil jsem nějak málo, nebylo mi do řeči...