Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 29. dubna 2019

Shrnutí uplynulého týdne (17/2019)

Týden s velikonočním pondělím začal dobře - volnem :-) Nedělal jsem skoro nic, kromě nějakého doplňování blogu, youtube ...

K prvním dvoum pracovním dnům nemám prakticky co dodat, tedy kromě poznání, že kolegům dochází stravenky, protože při donášení středečního oběda mi už nebyl oběd proplácen stravenkami

Ve čtvrtek jsem byl na paškále v kafárně prakticky jen já, a ani se nedivím, že do mě kamarádka šila, protože po přečtení mého víkendového příspěvku by takto skutečný kamarád asi zareagovat měl. Zvlášť pokud tuší, že nebylo popsáno vše. Nebylo...

Ale ve čtvrtek se děli i jiné věci. Například kolegyně byla dokonale vytočena, protože na začátku měsíce vyplnila objednávkový formulář, vytiskla jej a tím zahájila byrokratické kolečko, kdy se na tu objednávku podepíše několik lidí, další ji formálně schválí a konečně poslední v řadě ji odešle oné firmě na zpracování. Tentokrát kdosi v linii zklamal, mám dojem že poslední člověk.  Dvacet dnů ji měl ve schránce neodeslanou. Zklamal i kontrolní mechanismus, který toto měl odhalit.

A to je v podstatě vše, v pátek se nic zajímavého nedělo, v neděli jsem sázel kytičky na naše záhony, včetně nějakých drobností, které budou na konci sezóny k jídlu :-)