Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 22. dubna 2019

Shrnutí uplynulého týdne (16/2019)

Tento předvelikonoční týden byl tentokrát kombinovaný s přípravami půlkulatých narozenin mé mamky...



Přišlo mi, že jsem byl neustále na výjezdech, a díky tomu že v pátek se slavil svátek, tak to bylo trošku zpřeházeno.

Výjezd na tradiční pobočky jsem spolu s kolegou Z* udělal v úterý, a rovnou zde zůstal na kafárnu s kamarádkou. Mohu jen doufat, že kafárna proběhla v oboustranné spokojenosti, protože smíchu bylo dost, byť také vlhka v očích. Ale už to chtělo, aby to takto dopadlo, protože pokud stavidla zadržující city zůstanou otevřena,  mělo by se nám oboum ulevit

Díky tomu, že tento záznam ukončuji děním v pátek, což byl den přípravy na oslavy, mi zbývá popsat středa. Ano, i to byl den výjezdu, tentokrát na pobočku T* v jejíž blízkosti sídlí šikovný pán, který opravuje naše přestárlé kopírky, tuhle středu jsme přiváželi jednu novou a odváželi tři opravené. To přineslo malou zábavnou vložku na téma, kdy předávající kolega mi pomáhal vynést tu poslední, nejtěžší. a kolegyně aktivně zabouchla dveře. Měly z naší strany kouli a klíče kolegy byly uvnitř... Naštěstí byl poblíž další kolega s klíči...