Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 4. května 2019

Shrnutí uplynulého týdne (18/2019)

Tentokrát dávám shrnutí už v sobotu, přestože mě čeká ještě jeden den, konkrétně u kamarádů na S*, o který budu trošku dopoledne pracovat a ve 13 hodin se vydám na vlakové nádraží na cestu zpět, který skončí v 19 hodin...

Ale k věci:

Tento týden byla ve středu oslava svátku práce, která náš pracovní týden rozdělila do dvou polovin, ale nějak si neumím vybrat, která z nich byla lepší či přínosnější. Jsme na oddělení čtyři, ale všichni jsme tento týden byli nějací nemocní, ať už to bylo tělo, zuby nebo i duševno.

Své o tom zřejmě ví moje kamarádka I*, která mě i mému kolegovi Z* zajišťuje obědy na pobočkách F* a P*, ale typicky ho jíme na  F*, protože v úterý jsme se jí kanceláří mihli oba, já mimořádně ráno pádíc ke své zubařce, jíž mám na pobočce Q* asi padesát kroků. Kolega Z* ji na své pravidelném výjezdu po pobočkách, kdy už mu začala otékat ústa. Chlapec si to užil, neboť ve středu byl na pohotovosti a skončil doma v horečkách, se svojí zubařkou, kterou má pro změnu také padesát kroků od svého bydliště.

Jinak ani o velikonoční pátek, ani tuto středu jsem nenatočil vánoční  video pro svůj kanál (a pro I*). O velikonocích mě v tom bránila návštěva sester o níž jsem tu psal, teď ve středu to byla pro změnu zodpovědnost, protože mapu Ústí ještě po pádu OMSI nemám nainstalovánu a hlavně prozkoušenu... Musím se k tomu dokopat co nejdříve, ať to můžu pustit z hlavy. A zrovna teď, když to píšu, tak mě napadla taková myšlenka...

Asi nějvětší akcí ve středu bylo LIVE video s tramvají, které nakonec trvalo dvě hodiny, v němž jsem nepochopil závěrečnou navigaci do vozovny, tak bylo video trošku delší...

Ale zpět ke čtvrtku, kdy jsem měl mít výjezd na pobočky já, ale současně to byl i první pracovní den v měsíci a současně to byl den, kdy jsem dělal za čtyři lidi, tedy když počítám i sebe :-) což mělo za následek, že jsem se na první pobočku dojel až ve 12 hodin. Nikde ani živáčka...

No bodejť by ne, když probíhala akce "kazuistický seminář" na téma spolupráce mezi pobočkami a odděleními, nařízena shora. Jakoby předtím nespolupracovaly, jenomže teď se na to bude vyplňovat šílená tabulka.  Do ní se budou data vybírat kompletně ručně, podle nějakého klíče. Dopadne to tak, že za tři měsíce nebude co vybrat, projekt má běžet rok. Při představě ruční práce, kterou bych já měl skriptem za jednu minutu a v rámci další 15-ti vteřin měl udělané rozdělení na tři hromádky pro každý měsíc zvlášť se mi nedělalo dobře.

Věřím, že to věděly i některé mé kolegyně, kteří na tomto semináři byly povinně a bez oběda, přesněji v čase oběda(!!!), a měli hladové diskutovat. Diskuze se rozproudit nějak moc nepodailo, zvláště pak na globální úrovni, takže "kazuistický seminář" málem skončil fiaskem. Ach jo...

V pátek jsem byl znova u zubařky, nasadila mi novou korunku (stará se doslova rozpadla, jak se zjistilo už v úterý), takže jsem kolečko po pobočkách udělal pořádně až v pátek a hned po obědě pádil domů pro tašku s věcmi na S*, pak ještě na moment na pobočku A* a už odjezd.

Odjezd proběhl tradičně, v nejmenovaném prostředku měla stevardka nakřáplý hlas a kašlíček, šoférovi nešel pořádně otevřít kufr, prostě zábavička, na několika místech se opravovala silnice a ta byla přepažena přenosnými semafory...

Ale přesto se mi podařilo na přestup přijet tak včas, že se mi podařilo chytit autobus na lince, které říkám "krátká trojka", ale která je schopna (na rozdíl od jiných krátkých verzí jiných linek) mě dovezla na jedno z možnýžch míst dalšího přestupu. A protože jsem si od minula zlepšil odhad, byť toto místo jsme použili zatím jen dvakrát, přijel osobní automobil s kamarádkou přesně v okamžiku, kdy jsem tam byl s autobusem.

Prostě a krásně - přestupy dnes vycházely přenáramně. Ani jednou jsem neutíkal :-)

Na sobotu bylo připraveno sedm různých prací a ani jedne z nich nezaváněla sekáním a uklízením dřeva :-)