Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 22. května 2019

Walk Across (3.)

Dneska ve tři hodiny ráno se ozvala strašlivá rána, neboť má mamka se zapotácela a zbuchla při cestě z WC

Mám akorát vztek, protože důvod padnutí byl přesně takový, který má prostřední sestra popisuje: "Můžeš mámě promlouvat do duše, ale jako když mluvíš do dubu" Historie se opakuje, protože jedna z mých babiček dělala stejnou chybu, jen byla více vnímavá na naše přímluvy...

No a protože mám v sobě adrenalin, tak už dnes neusnu a ráno nebudu k použití, což bude problém, protože s ředitelkami poboček A* a F* budu probírat problém statistiky "S".

A tak se snažím nemyslet ani na to, co se právě (před hodinou) stalo a co mě čeká zhruba v půl deváté ráno a tak se vracím k osvědčenému receptu - zkusit se uklidnit v jiném světě...



... Má to jeden jediný háček, nesmím unikat příliš často a v nevhodných chvílích... Takže dva háčky.

Update 9:54

V práci jsem prozatím vše zmákl, přetvařování mi tedy dnes jde...