Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 24. února 2020

Hra ABZÜ

Je to vůbec hra? Ptali se mnozí, na což jim bylo odpovídáno. Je to relaxační hra....

Když se do ní opřete, tak jde dohrát za 90 minut, což se za pět euro zdálo mnohým hodně, zvlášť když příběh je velice jednoduchý a logické "hádanky" vyřešíte snadno...

Jenomže tahle hra má v sobě utajené kouzlo,  které mi pomohlo dostat se z obrovské krize, která kolem mě a hlavně ve mě vznikla...



Výše zminěná ukázka má ale i druhou rovinu, kdy - jak říká kamarádka: "Tvoje lucernička mi ukazuje cestu a otevírá cestu dál" - a to se v této ukázce také děje. Je to slavnostní až majestátní.... No a protože jsem tohle video dělal s láskou, i další jeho shlédnutí mi od jeho uveřejnění 19. února trochu pomáhají, když padám do splínu.

PS: Na youtube toto video nejde najít. Úmyslně...