Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 3. února 2020

Shrnutí uplynulého týdne (5/2020)

Opětovně se pokouším najít něco, co by stálo za zaznamenání, ale ze světových dějin je to tak maximálně coronavirus a úmrtí senátora Kubery.

Všechno ostatní totiž totálně přebíjí dění kolem přátelství mého kolegy a kamaráda Z* s jeho partnerkou, taky mojí kamarádkou. V tomto týdnu to bylo jak na houpačce,  chvilku dobré, chvilku špatné, a mě z toho zůstávají v hlavě jen nějaké body, z jejich přečtení nabudete dojmu, že něco v jejich podání má nějaké chyby a obsahuje nepravdy...
  • Kompromis = protistrana přijme můj názor
  • Hlasitější názor = přínosnější a správnější názor než ten druhý
  • čas 20:15 není zeď, přes kterou nejede vlak (v té době obvykle začínáme hrát multiplayerovou hru HEROES, ale už mockrát jsme po domluvě začínali později)
  • partner(-ka) říkal(-a), že neposlouchám, a pak ještě něco
  • Žena není robot, který udělá domácí práce a při příchodu partnera ustoupí do pozadí a vypne se
  • Když něco oznámím, není to vyřešené
  • ....
Bohužel mi to rozhazuje myšlenky nejenom v práci, ale i doma a při dalších činnostech. Už dost lidí mi řeklo, že od toho hraní na "Amora" (viz minulý zápisek) mám hodně rychle utéct a když mi to potvrdila i I* poté, co se potkala s onou partnerkou, bylo jasné, že se pro to budu muset brzy rozhodnout. 

V pátek po další příhodě bylo rozhodnuto, provedl jsem lámání hole, a snažím se to nějak přežít a předtočit si pár videí, ať mám co zveřejňovat a nestresuji na poslední chvíli... 

PS Z dneška: Tak, a už jsou definitivně od sebe. Uzavírám sám se sebou sázku - na jak dlouho budou od sebe.  A pak taky: jestli se objeví nějaká scéna kolem - nyní již ukončeného partnerství -