Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 12. února 2020

OMSI2: Rok a den od prvního vydání mapy Bratislava 2008

V případě blogu musím opravit titulek, protože už je to rok a dva dny, ale to je tím, že jsem nestihl včera udělat tento zápis...



Důvod je nasnadě - předevčírem se mi vůbec nedařilo a včera při výrobě tohoto LIVE jsem se ukrutně zapotil a dokonce i po spuštění signálu na Youtube mi to několikrát spadlo, ale po pravdě musím říci, že to bylo ke konci hlavně mým spěchem. Celý nepovedený začátek jsem prostříhal, a tak je z něj vidět v podstatě jen jízda autobusem na předělávané mapě Tettau (nemohu si teď vzpomenout na její předělanou českou verzi), jíž jsem měl pro tyto případy náhradního programu připravenou.

Takže z celého patáctiminutového průšvihu jsem nechal jen necelé tři minuty.
Na závěr je pak trošku jízdy s autobusem po rozpracované mapě.

PS: Přišel mi "copyright strike" na znělku LIVE. Achjo....