Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 18. února 2020

LIVE se záchranou klíčů

Můžu já v klidu natáčet video v režimu "Přímý přenos"? Ne nemohu, už poněkolikáté ne.

Měl jsem 30 minut do startu videa, v klidu jsem si začal hledat správnou verzi trolejbusu, a když jsem měl tu, o níž jsem myslel, že je to ona (nebyla) a v podstatě jsem už jen dýchal a zklidňoval jsem se, aby mi šlo všechno v klidu (důvod v neděli v článku Souhrn) a nezačal do videa brečet, nebo si stěžovat...

Tři minuty před začátkem videa přišel telefon. Můj kolega Z* si v práci vynosil věci do auta, zabouchl dveře od práce... a zjistil, že nemá klíče od domova, ale ani klíče od práce, takže stál v košili venku. Rychle jsme se dohodli, že si pořeší odvoz oněch věcí, na něž nepotřebuje ani jedny klíče, já si udělám video-live, a pak se sejdeme.

Znamenalo to zjistit si nejkratší možnou délku videa (= délka jízdy) a přidat nějakou rezervu (+10 minut) a bylo to...



Jak to dopadlo s videem, vidíte sami. Kolegovi jsem svoje klíče do ruky nedal, takže mě odvezl autem tam i zpět, byl usměvavý, jako by se nechumelilo.

Ale už vím, proč byl rozvrkočen - bude své bývalce "-1"(***) (tedy A*) dělat kabel do kuchyně

(***) počítány bývalky, u kterých bydlel.