Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 17. února 2020

Kočka v oregánu

Dnes jsem měl možnost sledovat komedii "Kočka v oregánu", kde hrají jen dva páry herců: Klára Cibulková a Zdeněk Velen stěhující se na menší město a Bára Hrzánová, Radek Holub, kteří tam již žijí...

Asi (už) neumím psát, takže nabídku jednu z recenzí: IDNES - Kočka v oregánu.

Měl jsem možnost sledovat sebe a pár lidí kolem, přičemž jsem opětovně nabyl dojmu, že mnohé hry mají v sobě skrytou myšlenku. Takovou, kterou bych chtěl umět vyjádřit. Přesně takovou, kdy se prvoplánově zasmějete, ale přitom si říkáte: "No doprčic, že se nestydím, smát se lidskému neštěstí, nesplněným snům"

Tohle se mi o této komedie, která se dle recenze mění v druhé části na komedii hořkosladkou, stalo. Jenže i ta recenze říká, že se to děje až v druhé části, ale mě se to trošku nezdá, jakoby to tam bylo už dřív...

O paralelách nemluvě, myslím s těmi, co se dějou kolem mě a mě osobně. Ale to do tohoto zápisku nepatří...

PS: Shlédnutí jednoznačně doporučuji!