Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 9. února 2020

Shrnutí uplynulého týdne (6/2020)

Pokusit se shrnout tento týden bude poměrně obtížné a to ze stejného důvodu, jako minule (5/2020), protože vztah mých kamarádů se bortí. Pardon - už zbortil.

Nejprve "škody" u mě:
  • (Pondělní pozdně noční rozchod)
  • Spánek z úterý na středu - podivný
  • Středeční jízda na poruchu na pobočce P* - ráno v hustém sněžení, se služebním autem, které je nedotáčivé i za sucha na velkém kruháči projížděném 20km/h, pak zpět. Následně při odevzdávání auta garážmistrovi zjištěno, že mu ho nemohu odevzdat, neboť nemám klíče, abych se dostal na pobočku, kde seděl. Klíče naštěstí v autě na místě, odkud jsem si bral kabelu, krásně viditelné. Mezitím bohužel mnoho hovorů na místa, kde jsem myslel, že jsem ty klíče měl.
  • Ve čtvrtek odpoledne kiks v úplně posledním kroku upgradu počítačového programu pro pobočky A* a F*, vyrušen mužskou polovinou bývalého páru
  • Následně v pátek jízda na pobočku F* za poruchou, po zjištění příčiny oprava za 5 sekund. Přesně ta operace, při které jsem byl o den dříve vyrušen a neuvědomil si to...
  • Ještě ve čtvrtek fraška při odchodu z kavárny s ženskou polovinou bývalého páru (chtěla mi jako kamarádovi říct napřímo, co se dělo)
  • Ve čtvrtek ještě později jsem točil následující video. Stačí když se podíváte na prvních 50 vteřin, uvidíte chybu: říkám autobus, v titulku tramvaj, na obrázku autobus.... (málem jsem udělal chybu i teď, odmazal jsem slovo trolejbus - to je tak, když stojím pod trolejovým vedením)
Prostě a krásně - stále se mi promítá onen příběh dvou kamarádů do života, nejhorší na tom je to,  že jsem tento týden mohl sledovat, co je na mých kamarádech nejhorší a to nejen těch dvou. Jeden z nich totiž věděl vše o rozchodu předem a kamarádku nevaroval...

V práci se snažíme převést všechny počítače na nový bezpečnostní standart, přičemž celá jedna série počítačů se nám vzpěčuje,  ale naštěstí se mi hledáním na internetu a následnými pokusy se mi to podařilo zlomit...

Doma se snažím opět najet na tvorbu dvou videí týdně, chtěl bych mít alespoň v průměru za rok těch vídeí v průměru 1,5....