Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 7. dubna 2020

Koronavirus - den 38.

V neděli jsem si k obědu dal sekanou s bramborem odpoledne před plánovaným LIVE přenosem vylezl na zahrádku. Na sluníčko...



A pak mi začalo být v průběhu vysílání špatně, a úplně poprvé jsem (málem) live nedodělal. A šel se vyzvracet.  Vypadalo to v první fázi na otravu jídlem, ale pak nastoupily příznaky Úžehu nebo Úpalu (nikdy si nejsem jistý co na mě ze sluníčka leze, prý klidně může být obojí naráz)

Úpal či úžeh jsem už měl, ale tentokrát teplota nespadla, a co víc, trvale se držela na 38° občas o půlstupínek víc. Dopadlo to tak, že po poradě s doktorem jsem preventivně v karanténě a zítra bude v naší nemocnici volná kapacita na test covid-19

Prostě a krásně - jaká choroba na mě vlezla? Netuším....

No a na závěr čísla, které jsem uváděl...