Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 21. dubna 2020

OMSI2 | Livestream #24 - ukázka z nové mapy "Fiktívna Bratislava"

Doba koronavirová mi trošku zkazila vydávání nějakých pravidelných příspěvků.

Takže zahajme dnes "návraty do minulosti" a pojďme se podívat na první z livestreamů, který není popsán

A je to hned Livestream těsně před vydáním první oficiální verze mapy Fiktívna Bratislava, kdy točím linku 14 (linka 13 byla už v nějakém předchozím videu - není-li zveřejněno, vrátím se k němu později)



Tahle mapa má pro mě kouzlo, protože jsou na ní úseky, kde to můžu rozpálit a prostě jet. Při představě, že by mi vítr čechral mé vlasy skrz otevřené okénko u řidiče.... no prostě jsem šťasten :-)

Tedy jen do okamžiku, kdy si představím, že při dalším rozšíření mapy přibude větší množství linek a autor je bude chtít ode mě natočit... Budu si to muset rozložit do více týdnů, aby se neopakovala situace z "klasické" Bratislavy, kdy jsem točil všechny linky a navíc v každém období. Prostě jsem toho měl moc a docela se mi to zajídalo, ta stereotypnost...