Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 30. dubna 2020

Shrnutí uplynulého týdne (15/2020) (16/2020)

Jak jsem psal v minulém čtyřshrnutí, týdny byly díky koronaviru podobné jako vejce vejci. I tyto dva týdny byly podobné jako vejce vejci. Ale díky koronaviru, nebo něčemu jinému?

Jak jsem psal ve dni 38 koronavirového denního zpravodajství, něco na mě o dva dny dříve vlezlo, kašlal jsem v prvních dnech jako blázen, teplota mi nepadala pod 38°C, takže jsem se objednal na covid testy, 39. den jimi prošel a pak tři dny čekal na výsledky. Byly negativní.

Když pomineme, že by testy mohly být udělané blbě a já si tím prošel (byť tedy hodně zrychleně), co zbývá?  Stres, únava, úžeh, úpal, nachlazení, otrava jídlem? Vyberte si... Prostě a krásně - vyšetřování praktickým lékařem po telefonu nemohlo přinést větší (ne-)jistotu, než mám doteď...

Prostě od nedělního večera až do středečního dopoledne jsem si užíval teplot, a právě ve středu, kdy jsem byl na testu covid, se mi ji podařilo poprvé srazit. Sice jen na chvíli, ale pak v pátek už to bylo definitivní.

Kromě teplot jsem měl nechuť cokoliv dělat, ale pak přišla i ztráta chuti. Ale do neděle všechno přešlo.

V pondělí byl velikonoční svátek, takže jsem doktorovi volal v úterý a tvářil se, že jsem zdravý, ale doktor řekl: "Vím kde pracujete a s kým se tam setkáváte, takže necháme dříve dohodnutý pátek"

Druhý týden mojí nemoci jsem tedy byl doma, točil videa a tak nějak ve volných chvílích "blbnul" na zahrádce. Bylo by to zajímavé, kdyby se objevil nějaký kontrolor a tvářil se, že porušuji karanténu a nemocenský režim - doktor mi totiž nepřepsal diagnózu z "karanténa" třeba na "nachlazení"

Hned v sobotu jsem držel pohotovost, protože se u nás pracovalo velmi ostře i v sobotu a neděli. Kolega měl v týdnu přenést naše data na silnější virtuální stroj a o víkendu mělo být hotovo. Bohužel se to sešlo s tím, že byla nová verze, která nadrbla zálohovací mechanismus...

No prostě a krásně - první hovor v sobotu byl od kolegy Z*, který říkal: "Databázi se mi podařilo obnovit, odzálohoval jsem a pak jsem zkusil narovnat heslo na účtu "superadmin", aby tam nebyl default. Změna se provedla ale od té doby se na to nejde přihlásit a to si sem jist, co jsem tam psal. Zkusil jsem to obnovit na náhradním stroji, aby holky mohly pracovat, ale obnova selhala"

Průšvih jako kráva, dalo by se říct. Naštěstí, jak jsem staromilec, tak jsem měl na svém stařičkém stroji nainstalovaný program, kam jsem se dostal jiným heslem jiného účtu a mohl kolegovi ohlásit: "Nevím, co jsi tam psal za heslo a jakým programem, ale v důsledku zkoušení si ten účet i uzamknul" O pět vteřin později bylo odemknuto a o dalších pět vteřin bylo heslo nastaveno správně. Ufff.

V neděli přišel jiný hovor, ale to už nebylo tak drastické...