Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 24. dubna 2020

OMSI2 | Livestream #31

Na chviličku pár livestreamů, se kterými jsem vás na blogu ještě neseznámil, přeskočíme. Zrovna dnes totiž potřebuji popisovat nějaký šťastnější stream, který mě bavil jezdit, přestože bych mohl říci, jako již párkrát, že tento stream představuje nějakou novinku, tentokrát "hlášení na mapě Polofiktivna Bratislava", což je mapa, která by se klidně mohla jmenovat "Trolejbusová Bratislava", protože valná většina linek je, a ještě v novějších verzích bude, trolejbusových.



Mrzí mě jen jedna věc - měl jsem skončit po 45. minutě, kdy už byla odjeta autobusová linka X72 nahrazující trolejbusy, ale také trolejbusová linka 205 nahrazená autobusem.

Nechal jsem se ukecat na linku 69, kam se s kloubovým autobusem jezdí blbě. Ale budiž, holt ještě nebyl správný čas na hru Heroes, ještě nebyl čas společného začátku...

A právě moje nešikovnost mi pak na dalších pár minut zkazila náladu. :-(