Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 10. dubna 2020

Zabili dětské herce

Dnešní sen mohu popsat poměrně rychle...

Děti kolem mě hrají LARP a já, jakožto organizátor tohoto městského LARPu který se děje blízko naší (nyní již bývalé) samoobsluhy se tam motám taky, no a protože umím kouzlit, tak mají děti o zážitek postaráno. Ale musíme končit, protože nastává čas natáčení.

Ani nevím, jestli "moje" děti jsou točit, anebo jsme jen museli uvolnit prostor a točí jiní, každopádně v rámci soumraku se začíná točit scéna. I když točit - kamery jsem, stojíc blízko ke křižovatce u základní školy, vůbec neviděl.

Malá vsuvka. Pokud stojím ve snu v této pozici, dívám se tímto směrem a není den, tak se vždy něco semele. Otázkou je KDE a CO...

Auta jezdí a náhle dojde k tak strašlivému výbuchu, že asi tak osm aut letí vzduchem a přistanou na střeše na trávníku před křižovatkou, tedy z mého pohledu ještě za křižovatkou. Nikdo nekřičí bolestí, střechy jsou zplacatělé...

Střih.

Stojím na naprosto stejném místě, ale už je ranní šírání. Někdo tu asi pracoval, protože aut na střeše značně ubylo. Zbývá snad jedno či dvě. Proti mě přichází kamarádka E*M* z Prahy, ubrečená tak, jak jsem ji nikdy neviděl. "Zabili dětské herce" řekne smutně...

Sen končí. A je to jeden ze snů, po kterém jsem nemohl usnout, ač bych ještě mohl (vstával jsem až o 4 hodiny později) a myšlenky se mi honily hlavou jako zběsilé. 

Proč tenhle sen? Proč teď? 

Pak jsem si ještě zdříml, a zřejmě domyslel ještě další věty pokračování, které mi utkvěly.

Proč byl vyšetřovatel této "nehody" v našem městě už předchozí den večer?
Proč nehodu předvídal věštec?