Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 19. listopadu 2020

Mapová navigace do OMSI

Včera mě překvapily hlášky od kamarádů o tom, že byl nějaký update Omsi a že se jim tam objevila navigace s názvem Omninavigation ve verzi 1.5, která ale nejde oživit.

Měl jsem tedy o zábavu postaráno. Tím, že jsem OMSI 17.listopadu vůbec nepustil, jsem měl krásně připravenu výchozí pozici. Pustil jsem OMSI a po poměrně kratinkém stahování se mi cosi dělo na počítači. Přišel mi update do OMSI, ale ten se pokoušel něco mazat. Bylo tedy více jak jasné, že ona Omninavigation byla přidána do OMSI na Steamu omylem, a že v budoucnu bude zde prodávána.

Trošku jsem s tím experimentoval a nalezl na internetu verzi Omninavigation 1.4, která stála 10€. Tím pádem se moje myšlenka z předchozího odstavce potvrdila...

A tak jsem si vyzkooušel udělat navigaci na čistě tramvajové mapě a na mapě čistě autobusové. Na tramvajích nefungovala...

Ze zkoušení na autobusech vzniklo včera toto video, které jsem dneska zveřejnil: