Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 30. listopadu 2020

OMSI 2 | mapa: Havířov v. 4.0 | linka 413 - v opačném směru jsem bloudil ...

 V opačném směru linky jsem bloudil víc, a jak jsem byl z tohoto směry zblbnutý, kazil jsem i směr, který je ve videu. Problém je ten, že už jsou nakresleny silnice i pro další linky, takže chybu nezjistíte tak, že vám pod koly skončí silnice, ale tak, že projíždíte příliš mnoho zastávek, na kterými nemáte automatickou navigaci...

Ale k jízdě - linka 413 je linkou novou, ta v předchozích verzích nebyla, no a po výše popsaných problémech jsem nechal do videa ten směr, který začíná v nové části mapy a končí v původních částech.

To samozřejmě znamená, že ti diváci, kteří se těší na nové části mi video nedokoukají do konce. Mě to může být jedno, reklamy ve videu nemám... :-)