Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 5. listopadu 2020

Opět umluven na LIVE...

Chtěl jsem dělat nějaký live v pátek, tedy až zítra, v klidu, ale znáte mě... Trošku mi to štve, protože pak vznikají chyby.

Točil jsem si předtáčku s tím, že ji použiji jen v případě nouze, a ona skutečně přišla. Mé nastuzení průdušek se totiž znovu ozvalo, takže bylo rozhodnuto - odkomentuji předtáčku zakryt peřinami. Ta však byla poškozena, protože se mi do obrazu dostalo něco, co mělo zůstat nezveřejněno. Takže LIVE musel být zneviditelněn a přestříhán. O znovuprojetí linky 4 nemluvě...


Stříhal jsem to hodně rychle po konci live, takže mi Youtube udělal nové video...

Jinak se jedná o první mapu autora map z města Bratislava, na které se všechno učil, takže byla neveřejná dlouho, navíc natočitelná byla až nyní po nějaké konečné úpravě

Na ukázku asi dobré, na nějaké jezdění v budoucnosti asi ne...