Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 4. listopadu 2020

Předposlední den nemoci - jízda s metrovlakem

 Blíží se mi konec marodění - včerejší virtuální kontrola sestřičkou od doktora ("cítíte se dobře, nekašlete ? kdy chcete do práce?") přes telefon mě pošle do práce.

Dneska jsem ale měl čas na novou hru. Tedy dneska - už jsem jí trénoval pět dnů zpět...

 

Video, ale i neveřejný live na Discordu jsem nechal shlédnout kamarády. Řekli to jasně - Jízda v tunelech je nudná, tudíž je jasné že pokud někoho z nich utáhnu tak tak na autobusy, tak na metro ne. To jedině až budu točit průzkumy stanic a ještě kdoví jestli...

Co se týče mě, tak jsem hru kupoval v betabeerzi za 10€, dneska už stojí 25€, ale přijde mi, že nějak moc nového neumí, protože se mi nepodařilo nic viditelného najít. Ano, nějaké změny v osvětlení vozů - dle změnovníku na webu, ale... co dál?

PS: V druhém scénáři jsem skončil s minus osmi tisíci body - štve mě to, že se musím trefovat do logiky autorů, abych vždy až na druhý pokus projel scénář správně...