Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 17. února 2021

Down by the River // Podél řeky

 Down by the River // Podél řeky

(napsáno 17/2/2021 21:36, aktualizováno 18/2/2021 10:00)

Opět jedna skladba, která mě doslova rafla za srdce


lace your heart with mine,
let your sleeping soul take flight.
Take me through then night,
Down, down, down by the river.

Hanging moon in fog,
Mists will lead where your belong,
Sweep me off my feet,
Down, down, down by the river.

Inky embers swirl and dance,
Just leap the flames and take a chance,
to be with me tonight. Take my hand and hold it tight.
Cause you and I are everywhere,
The night is young.
We´re going down, down, down by the river.

Dont wake me up,
just leave me there dreaming.

(přepsáno z titulků skladby)
svázat své srdce s mým,
nechte svou spící duši odletět.
Vezmi mě skrz tu noc
Dolů, dolů, dolů podél řeky.

Visící měsíc v mlze,
Hmly povedou tam, kam patříš,
Smet mě ze nohou
Dolů, dolů, dolů podél řeky.

Inkoustové uhlíky víří a tančí,
Jen vyskočte z plamenů a využijte šanci
být dnes večer se mnou. Vezměte mě za ruku a pevně ji držte.
Protože ty a já jsme všude,
Noc je ještě mladá.
Jdeme dolů, dolů podél řeky.

Nebuď mě,
nech mě tam jen snít

(strojově přeloženo)