Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 15. února 2021

Před dvěma lety...

 Před dvěma lety /a jedním dnem/ začala vlna vydávání map autora @14Tr6207 ...

Aneb ano, pozdě připomenuté výročí znamenalo mimořádné video bez čísla, ale také natočení muselo proběhnout po dni, kdy mám tzv. dlouhou šichtu, což tentokrát včetně přesčasu znamenalo dvanáct hodin práce. Tentokrát dost náročné na psychiku, protože když několika stěžovatelům sdělujete kontakt na nějakého hodně vysoko postaveného nadřízeného (divže nepředáváte telefon na prezidenta republiky), tak vám to na psychice nepřidá, i když za daný problém prakticky nemůžete...

Takže umluvený a na poslední chvilku jsem začal točit video. A samozřejmě - hned několik kiksů: Několikrát se zasekly AI tramvaje NF6D, moje tramvaj se nechtěla pohnout, mluvil jsem do jiného mikrofonu (proto je začátek slabší a jakoby s ozvěnou, o hluku z větráčků mého počítače nemluvě. 

No a protože jsem byl umluvený k smrti (= nevýhoda práce na helpline) tak jsem si vymyslel hudbu, která se v prvopočátku taky automaticky neposouvala... Prostě samý průšvih...

Ale pak jsem se rozmluvil, dokonce do správného mikrofonu, všechno začalo fungovat a najednou byl konec jízdy. 

Nakonec z toho vyšlo video,. které by se dalo nazvat: "Jízda ve špičce" a tím pádem tam bylo i velice slušné zpožděníčko. Najde se tam několikrát i ukázka, co se může stát, pokud tramvaj nebo autobus čeká na dobíhající cestující a pak jí díky tomu nevyjdou semafory a chytí tak zpoždění nadvakrát...


Tak snad se líbilo i Vám :-)