Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 3. února 2021

OMSI2 | První koukatelný pokus na mapě Bratanovo | Okružní linka 13

 Má se člověk chlubit svými úspěchy, nebo má jenom skromně říct: Už mi to (jakžtakž) funguje?

Jsou chvíle, kdy skromný být neumím, takže video točené ve 23 hodin, na poslední chvíli zveřejněné ještě dnes. Anebo jsem jen natěšený a rozradostněný z toho, že se mi "to" konečně povedlo?

Mapu Bratanovo jsem totiž zkoušel zprovoznit už před lety a vůbec mi to nešlo. Je vidět, že jsem nějaké zkušenosti mezitím získal...

Ale už to video :-)


Do videa se mi dostala i ta chyba s tím objektem, co chyběl, ale aspoň je vidět, co může takového "opraváře" potkat. Je jasné, že budu muset projet úplně všechny linky, abych měl jistotu, že nikde nic nechybí a vše funguje. Bude to stát hodně času, to tedy ano...