Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 7. února 2021

OMSI 2 | mapa: Praha Jih | 215 Kačerov → Sídliště Libuš

 Tuto mapu jsem prý již točil - tvrdí mi zápisky. Ale já si to nepamatuji, asi to byla zcela jiná verze mapy, či co.

Každopádně jsem se moc netěšil, protože autor to mapu vydal spolu s prohlášením, že s vývojem končí v tak podezřelý den (těsně ke konci roku) že jsem měl podezření, že vše nebude tak, jak má být.

A skutečně nebylo, protože na mapě nejde spustit vše, a bude i nějaká chyba v linkovém vedení, protože mi to odmítlo nagenerovat mapku do navigace. Budu to zkoumat později...

O lince 165 vím, že místy chybí navigace a tak padla volba na linku 215


Co říct závěrem? Linka 215 je v pořádku, ale zbytek mapy je ve stavu, kdy bych se za její vydání styděl, když bych ji vydal já...