Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 16. února 2021

Skrytá místa Prahy - pohledem architekta a pohledem malého dítěte

 Narazil jsem na jeden přímý přenos, přesně tři minuty poté, co skončil, ale to naštěstí je na Youtube jedno, (tedy pokud to jako autor nezakážete) ...

 

Posledních několik dní hledám něco, co mě vyvede ze špatné nálady,  takže jsem mimo jiné začal častěji jezdit SIMT, ale také se dívám na pořady, které bych obvykle nesledoval.

A právě tohle je jeden případ. Vím, že Janek Rubeš, který toto vysílání "moderoval", je ve svých videí pohodový člověk, takže jsem to zapl a byl neskutečně překvapen, že jde udělal pořad, který je o něčem, čemu moc nehovím, tedy architektuře, ale přitom jde udělat tak, že mě zaujme. A zaujme natolik, že jsem měl docela problém sledování přerušit a vyřešit jeden smutný akt...

Prostě - obyčejný příběh, kde není přehráváno nadšení, kde není vše malováno narůžovo.

A já si to jdu pustit ještě jednou a budu na to koukat tentokrát jinak, než napoprvé. To se mnohým autorům videí nepoštěstí, že jejich výtvor zkouknu celý a hned dvakrát v jednom dni